A e meritoi Italia vendin e parë në Eurovision?

0
148
Gazetari italian - Eurovizion

Ilir Muharremi Ilir Muharremi, kritik i artit

Eurovisioni fokusohet të veçantia , nxjer në pah atë rebelimin, atë intuitën e artit që na bën të lundrojmë nëpër kohë. Nuk janë vetëm mushkëritë e muzikës vlerë, por peformnca, dëliri, dehja ose siç kishte me thënë filozofi gjerman Friedrich Nietzche “Ndjenja e transit”, pra një vlerë që na kujton Jim Morrison-in, Jimi Hendrix-in. Muzika tingëllon si një gjuhë e një epoke të shkuar brenda një bote të re, të çuditur që shfaq imazhe sentimentale brenda në kokë përmes tingullit që të kënaq shpirtin dhe të pamurit.

Grupi italian i muzikës rok, ‘Maneskin”, i cili fitoi edicionin e 65 në Eurovision me këngën “Zitti e buoni”. Veshët tonë ishin mësuar që këtë lloj muzike ta fokusojmë vetëm në melodi sepse kjo në fakt na del gjuha e ndjenjës, e një zjarri të brendshëm, ishte melodi goditëse, e ashpër, e çmendur, një kulturë e përcaktuar që na kthen te Jimi Hendrix, një rok i rrugës, pra një realitet dhe një fuqi më e madhe se vetë muzika, pra art i rrugës me një mesazh të fortë, ndonëse gjuha e muzikës tash në këtë kohë është më e përgjithshme dhe më e fuqishme se vet melodia dhe njerzit nuk e kanë vënë re këtë.

“Zitti e Buoni” do të thotë “Hesht dhe rri qetë (sillu mirë)”, duke aluduar në një frazë që lidhet me disiplinën dhe shpesh u thuhet fëmijëve. Pra një batutë e thjeshtë, e pa vënë re që na përcjellë gjatë gjithë kohës në jetën reale. Kjo këngë është shuplakë për individualitetin tonë dhe si një kamxhik për ata që nuk e pranojnë veten ashtu siç janë. Kundërshton rregullat stereotipe të shoqërisë. Në “Zitti e buoni” ka në të vërtetë disa referenca shumë të qarta, megjithatë, për shkak të rregullave të konkursit që ndalojnë çdo sharje ose gjeste të pahijshme, teksti është përshtatur.

Jo që kjo këngë ishte më e mira në Eurivision, por ishte më e veçanta sepse në shekullin tonë çdo art tenton të arrijë të pahulumtushmen, por që nuk mundet, andaj i nënshtrohet të veçantës rastësore. Rastësia këtu qe te nostalgjia për rokun i cili tashmë në Festivale është zbehur e dikur ishte mbretë. Roku kurrë nuk vdesë. Eurovisioni ishte si një pemë që mbart shumë fruta, shumica e frutave janë të së njëjtës formë, ngjyrë, derisa fruti i cili shkëlqeu mbi disa degë më të larta ishte ai me forcën moderne, pra i një madhësie dhe ngjyre tjetër, andaj edhe lakmuan ta kapin shumica e votave dominante të cilat arrinin numrin 524.

PËRGJIGJE

Ju lutem, shkruaj komentin tuaj!
Ju lutem, shkruaj emrin tuaj këtu

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.