EKONOMIKA E KËNAQËSISË

0
278
Party Girls

The Econonist3 korrik 2020 – nga ASHLEY MEARSPërktheu Arben Çokaj

Ekonomia sekrete e një feste VIP-ash

Ekziston një sistem i padukshëm pas çdo skedine prej 100,000 £ para në dorë, dhe monedha e kësaj është një femër e bukur

Klubi i natës pulson në nxehtësinë e Miamit. Kërcimtarët tundnin shkopinj me shkëlqim me shkronja neoni, që shkruanin “F*** me I’m famous” (Më Q*** mua, jam i famshëm). Milioneri ishte i veshur me një bluzë të zezë dhe xhinse dhe do të kishte qenë e lehtë të mungonte, nëse nuk do të ishte rrethuar nga një duzinë grash të gjata, të holla, të bukura dhe duke tundur një shishe rozë të shampanjës Cristal.

Porosia e tij e ardhshme për pije arriti në një procesion ceremonial, i njohur në biznesin e klubeve të natës si një tren shishesh. Një grup kërcimtarësh mbanin dy kosha plot me shishe shampanjë dhe xixëllima, të ngritura lart mbi kokat e tyre. Ata u pasuan nga një procesion kamerieresh të veshura me stileto1, që mbanin të njëjtat dhurata.

Vëzhguesit brohorisnin me shkëlqim dhe ngrinin lart telefonat e tyre për të bërë fotografi. Një burrë që qëndronte pranë meje pa skenën blasé2, që po zhvillohej dhe më ofroi një swig (gllënjkë) nga shishja e tij e shampanjës: një rozë Cristal e vitit 2004…


1. këpucët e një gruaje me taka të holla, të larta dhe të ngushta.
2. i pa impresionuar ose indiferent ndaj diçkaje, sepse dikush e ka përjetuar ose parë atë aq shpesh më parë.

Dhe histotia vazhdon me pagesë te The Economics

PËRGJIGJE

Ju lutem, shkruaj komentin tuaj!
Ju lutem, shkruaj emrin tuaj këtu

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.